Hangok (2007)


Egy fiatal lány sorra veszíti el barátait,majd családtagjait brutális "balesetekben".Vajon sújtja valamilyen átok vagy csak nincs szerencséje...Mindenesetre a halál egyre inkább közeleg felé .Minél hamarabb rá kell jönnie az eseménysorozat nyitjára mielőtt ő maga is áldozattá válik...


Szeretem az ázsiai filmeket,még akkor is,ha nagyjából minden szellemes,ijesztgetős filmjük hasonló módon épül fel.A Voices viszont szerintem ez alól egy kicsit kivétel.Olykor kicsit elvesztettem a cselekmény fonalát,nem mindig értettem mi miért is történik,de a következő jelenetben,egy enyhe fázis késéssel azért rájöttem a dolgokra.Nagyon brutál véres jeleneteket senki se várjon,a hangsúly a cselekményen van.Igazából szerintem megijedni sem nagyon lehet majd rajta annak,aki egy kicsit is edzett már a horror filmek terén...A vége meglepett,ezt azért nem hittem volna (nem lövöm le a poént),okosan megcsavarták a szálakat.Aki egy színvonalas ázsiai filmre vágyik,annak a Hangok tökéletes választás.

Letöltés:
http://www.easy-share.com/1914180970/kart3l-dsy.avi

Felirat:
http://www.4shared.com/document/OnxA2i4f/kart3l-dsy.html



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése