Őskori ragadozó (2010)


A nehézségekkel küzdő Laura Le Crois (Elena Lyons), miután 20 év után hazatért, összeszedi a pénzt egy hajóútra Louisana mocsárvidékén. Azonban a pihentető vakáció minden reménye összeomlik, amikor egy rettenetes vadállattal találkozik a sötét mélységben: egy 15-méteres klónozott Plioszaurusszal. A hajónyi turista abban bízik, hogy Laura képes lesz megvédeni őket. Vajon sikerül neki megmenteni a legénységet állítólag már kihalt ellenségüktől?


Mikor a film végére szenvedtem magam, elkezdtem keresni róla az infókat. Gondoltam ez is egy '90-es évek eleji kis trash mozi vagy valami, de aztán megláttam a dátumozást : 2010. Bizony, ez a film tavaly jelent meg, bármennyire is hihetetlennek fog majd tűnni a film megnézése után. Azért kíváncsi lennék, hogy ha a Gyűrűk ura is hasonlóan színvonalas lett volna számítógépes grafika terén, akkor is kapott-e volna Oscar-díjat :D Röviden: ez a film szar, nincs rá jobb szó, próbálták mindenféle drámai meg "látványos" elemmel feldobni, de csak rontottak az egészen. Unalmas, bár a végére tartogat egy kis meglepetést, amit egyáltalán nem értettem, de szerintem senkit nem is fog érdekelni. Erősen kerülendő film.

Letöltés:
http://download.hellshare.hu/oskori-ragadozo-avi/4521425/

Beágyazható trailert nem találtam a filmhez, de ezen az oldalon meg lehet nézni : TRAILER

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése