Kőbe zárt halál (1996)


Egy hatalmas meteor a Föld felé tart, a probléma megoldására egy speciálisan képzett bányászcsapatot bíznak meg, élünkön Dr. Shaw-val, hogy megpróbálják eltéríteni a pályájáról, így megmentve a bolygót. Shaw doktornőnek nincs könnyű dolga: az idő nagyon rövid, ráadásul az agresszív kapitánnyal is meg kell küzdenie. Mindez ha nem lenne elég, még egy nyomasztó húsevő lény is képbe kerül, akit egy a kihalás szélén álló kolónia hagyott a felszínen, és aki alig várja, hogy sziklabörtönéből kiszabadulva újra pusztíthasson...


 '90-es évekbeli film lévén nem vártam sok mindent a Kőbe zárt haláltól (nem,nem minden film rossz a '90-es évekből,de amik jók,azokról azért hallott az ember ezt azt) és nem is tévedtem.Nagyon barom párbeszédek,elég gyenge színészek és egy ritka gagyi "gyilkológép",kb ezek azok a dolgok,amik legjobban leírják a filmet.A látványról is csak annyit,hogy ahhoz képest,hogy egy üstökösön játszódik a film,elég jól elvoltak és mindössze csak levegő kellett hozzá,minden más életfeltétel adott volt.Nah persze xD
A lényeg,hogy ez egy erősen nem ajánlott film,a fanok persze begyűjthetik,de nem nyújt semmi extrát.Én is csak kiváncsiságból néztem végig,érdekelt a végkifejlet,de nem igazán lepődtem meg.Sablonos...

Letöltés:
http://download.hellshare.hu/kobezart-halal-avi/3394491/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése