Abraham Lincoln, a vámpírvadász


Az Egyesült Államok legendás, 16. elnöke, Abraham Lincoln (Benjamin Walker) sokáig az emberi szabadságjogok állhatatos védelmezése miatt volt híres. Pedig az embereknek valami egészen más miatt kellene ismernie őt, és a vámpíroknak más miatt kellene félni tőle. A jövendőbeli elnök még csak kilenc éves volt, amikor elárvult. Akkor még nem is sejtette, mi okozta édesanyja korai, tragikus halálát. Amikor viszont rájött az igazságra, csupán egyetlen célt tűzött maga elé: a bosszút. Elhatározta, hogy megtisztítja a földet a vámpíroktól és rabszolgatartó emberi szövetségeseiktől - ha kell, még polgárháborút is indít ellenük.


Elég sok negatív kritikát olvastam a filmről, miszerint "Lincoln forog a sírjában" meg az "amerikaiak csak erre képesek" és persze hogy "az egész film csak a látványra épül", stb. Nos, lehet hogy mindhárom állítás igaz, de szerintem ettől függetlenül ez egy nagyon jó kis film lett.
Bár az AL-VH nem váltja meg a világot, de nekem nagyon tetszett, ahogy beleszőtték az amerikai polgárháborúba ezt az egész vámpíros dolgot. Persze kicsit csinálhatták volna jobban is, hisz tudjuk, az ezüst vérfarkasok ellen van, nem vámpírok ellen, de egyébként nincs panasz a "szörnyekre".
Látványban nincs hiány, szerintem a történet is nagyon jó lett, van ugyan egy-két unalmasabb, vontatott rész, de az még belefér. A végén tetszett a kis csavar, de szerintem túlságosan összecsapták a befejezést.
Többször is nézhető film, igazi jó kis délutáni időtöltés. Ajánlott!

Online megtekintés : 
http://streamcloud.eu/crzt9rc47upc/Lincoln-filmezz.eu.avi.html


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése