7 nap (2010)


Bruno Hamel egy 38 éves sebész aki boldogan él feleségével Sylvie-vel és nyolc éves kislányával Jázmin-nal. Boldogsága addig tart míg a lányát holtan és megerőszakolva találják meg egy közeli erdőben. Amikor a gyilkost megtalálják és letartóztatják, szörnyű ötlet kezd el kibontakozni Bruno fejében. Azt tervezi hogy elrabolja a pedofil gyilkost és szörnyű szenvedések közt 7 napig fogja kínozni majd miután kivégezte feladja magát a rendőrségen…


Nem pont erre számítottam a filmtől,sokkal inkább vártam volna egy véres,belezős,kínozós dolgot,ettől függetlenül azonban,hogy mindez nem igazán volt jelen,ez egy igencsak jó kis film.
A boldog családi élet felborulása után hosszabb,csendesebb rész van a filmben,ami szerintem nagyon jó felvezető az ezt követő tettre.Dr. Hamel terve tökéletes,a rendőrség is tehetetlen,a doki nem hibázik.Miután "megkaparintja" lánya gyilkosát és megerőszakolóját,nem egyből kezdi kínozni.Először csak a lábát töri el,majd később követ el rajta néhány érdekes sebészeti beavatkozást,de persze életben hagyja.A pedofil először tagad mindent,később azonban még több gyilkosságot is bevall és már a haláláért könyörög...
A fizikai terror mellett nagy szerepe van a lelki terrornak,a doki egy szót sem szól a gyilkoshoz,csak "végzi a dolgát".
Ami igazán érdekes volt még,az a többi ember reakciója az orvos tettére.Szinte mindenki mellette állt,még olyanok is,akiknek nem ártott a gyilkos,meglepő módon azonban pont olyanok is voltak ellene,akiknek a helyében én mindenképp a doktor mellé tettem volna a voksomat.
Igazán durva képsorokat nem tartalmaz a film,annál nagyobb a lelki nyomás,és szerintem azért a néző is eldönti a film közben,hogy ilyen helyzetben ki mellé állna.A vége nem igazán tetszett,kicsit befejezetlennek éreztem,de mégis nagyon jó a film.

Letöltés:
http://www.duckload.com/download/p1BU2

Felirat:
http://www.opensubtitles.org/hu/subtitles/3885908/7-days-hu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése