Az iskola gyilkosa (2001)


Hat tinédzser úgy dönt, hogy egy régi, elhagyatott iskolában töltik az éjszakát, ahol 27 évvel ezelőtt egy szörnyű mészárlás történt. Az egyikük el is mesél egy történetet egy megszállott őrült biztonsági őrről, aki ezekért a brutális gyilkosságokért volt a felelős.
Ám mire a története végére ér észreveszik, hogy néhány társuk hiányzik. Elindulnak a keresésükre, de már csak lemészárolt tetemeiket találják meg...
Ekkor újra megjelenik az őr (Paul Naschy) és elkeseredett küzdelem kezdődik, hogy élve kijussanak az iskola falai közül...


Nem szeretem a tinihorrorokat,főleg mióta az amerikaiak millió számra nyomatják azokat,de gondoltam megnézem,hogy az öreg kontinensen mit alkotnak a School Killer-rel.Nem kellett csalódnom,a spanyolok,hozták a szintet és egy remek kis filmet alkottak.
Már a film elején lehet sejteni,hogy itt valami természet feletti dologgal lesz dolgunk,és ez a történet folyamán szerintem csak erősödik a nézőben.Magukat a gyilkosságokat nem látjuk (sajnos),de a végeredmény kárpótolhatja a vérre vágyó nézőket.Igaz, a visszaemlékezés során mutatnak ezt-azt,de az nem valami brutális.Nem is ez lenne igazából a lényeg,hanem a sztori,a cselekmény,ami abszolút leköti az embert.Okosan át van benne minden gondolva és a film után is úgy érzi a néző,hogy valamit még mindig nem ért.Nem egyszernézős mozi,az biztos,még én is gondolkodtam,hogy most pontosan mi is akar lenni a befejezés,mit akart pontosan a rendező.Oda kell figyelni minden apró részletre,különben kiesik valami és már nem tiszta a cselekmény...
Aki szereti a csavaros sztorikat,az ijesztgetős jeleneket vagy csak egy jó filmet szeretne látni,annak Az iskola gyilkosa tökéletes lesz.A cím mondjuk szerintem elég szar,de nem számít,a film magáért beszél.Az idei legjobb,amit eddig láttam,még akkor is,ha ez egy 10 éves film :)

Letöltés:
http://www.megaupload.com/?d=4L7MNJ95

Felirat:
http://www.opensubtitles.org/hu/subtitles/4114722/school-killer-hu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése