Borzalmak városa (2004)


Ben Mears az író visszatér gyerekori városába Salem's Lot-ba, ahol furcsa dolgok történnek. Egy helybéli gyerek, Danny Glick meghal, és mégis egyik éjaszaka a 15 éves Mark ablakában jelenik meg. Ben Mears, Márk és még néhány ember utána jár ezeknek a furcsa dolgoknak...


Nem olvastam sajnos a regényt,de fel voltam készülve arra,hogy nem lesz jó a film,mivel King adaptációból csak ritkán születnek igazán jó művek.Ez azonban kivétel...

Lassan indul be a film,elég hosszú a felvezető szakasz (kb 1 óra),de szerintem ez egy 3 órás alkotásnál nem olyan meglepő.Leginkább talán a régi vámpíros filmekhez tudnám hasonlítani,ahol még a karó,fokhagyma és szenteltvíz volt a nyerő az élőhalottak ellen.Persze ez nem jelenti azt,hogy nem volt látványos a film,volt itt falon mászkálás meg repülés is,csak szerintem a vámpírok leölése kicsit le lett egyszerűsítve.Ha ezt nem veszem figyelembe,akkor ez egy igazán jó film,jó színészekkel,egy-két okos csavarral és remek történetvezetéssel.Aki olvasta a könyvet annak azért,aki pedig nem,annak ezért kell látnia a filmet.Csalódás szerintem kizárt...

Letöltés:
http://download.hellshare.hu/salems/1795619/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése