Pokoli hajsza (2008)


2001. November, Afganisztán. Két hónappal az ikertornyok elleni merénylet után egy különleges egység hatol be mélyen az országba, egy CIA ügynök kíséretében, hogy megtaláljanak egy veszélyesnek tartott vallási vezetőt, Mohammad Aban-t. Egy helyi ?idegenvezetővel? kiegészülve a csapat egyre beljebb jut a hatalmas hegyek által körülvett, sivatagos tájon, miközben olyan események történnek, amire még a legjobb kiképzésben részesült katonák sincsenek felkészülve. A semmiből hirtelen felbukkanó, majd ugyanígy el is tűnő harcosok támadnak rájuk, időnként pedig nagyon furcsa fények tűnnek fel az égen. A katonákban pedig felmerül a kérdés: lehet, hogy nem is evilági ellenséggel kell szembenézniük.


Vagy én vagyok a hülye,vagy ennek a filmnek tényleg se füle,se farka.Fogalmam sincs,hogy a csávó minek is ment pontosan Afganisztánba és hogy mik is voltak azok az izék,amik simán kinyírtak mindenkit.Mondtak UFO-t,szellemet meg titkos fegyvert is,de még a végén sem volt semmi sem egészen világos a számomra.Ijesztőnek semmi sem volt ijesztő,az izgalom is csak annyi volt,hogy azt vártam,történjen valami.Nekem nem igazán jött be,láttam már sokkal jobb katonás horrort is...

Letöltés:
http://www.easy-share.com/1913043611/The.Objective.avi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése