Hiruko,a goblin (1990)


A történet egy iskolában játszódik, amely a pokol kapujára épült. A kapu mögött pedig éhes démonok várakoznak, hogy birtokba vegyék a földet. A pokol szolgái egy felderítőt küldenek az emberek közé. Hiruko, a Goblin, pedig nevéhez méltóan sorba tünteti el az embereket, hogy ezzel elősegítse a pokol kapuinak megnyitását. Hiruko azonban akadályba ütközik egy professzor és egy kotnyeles diák személyében.


Lehet,hogy csak én néztem rossz passzban ezt a filmet,de nekem egyáltalán nem jött be.Vártam a végét,pedig még akármi is lehetett volna.:)

Először is furcsa volt,hogy nyári szünet van,mégis 5 diák az iskolában (vagy körülötte) tartózkodik,ráadásul valami ásatás is volt,ahonnan is odakerült egyik főhősünk,a régész,akit előtte még valami rendes lakásban láthattunk.Kicsit zavaros volt benne minden,nem igazán tudtam követni a történet fonalát,mindent pedig tetézte,hogy olykor az akcióknál is voltak 'érdekes' jelenetek (pl. hiretelen előkerülő tárgyak)..

Szóval nem is tudom,lehet tényleg nekem kellett volna máskor nézni ezt a filmet,de nekem nem jött be.Talán majd megpróbálom máskor....

Legjobb jelenet: a vége....

Letöltés:
http://www.zshare.net/video/79539760fb81a1c5/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése