Véres lakoma (1987)

Két srác elhatározza, hogy életre keltik az ötmillió éves sumér istennőt, Shitaart. Ehhez azonban különböző emberek testrészeit kell begyűjteniük. A legjobb hely az áldozatok becserkészésére a fiúk vendéglője, ahol tuti, hogy a szték csak "nyersen" szerepel az étlapon.

A film nézése közben rájöttem,hogy én ezt már láttam,csak nem emlékeztem rá.Végignézve rá jöttem,hogy miért is nem...
Még a sztorit hagyjuk is,testrészekből kell összeállítani egy istennőt,meg szertartás,emberevés,stb,de a beszélő agy és egyéb szuper látványelemek betettek nekem.Ok,tudom,hogy ez egy több mint 20 éves film,meg félig vígjáték is,de mivel annyira nem volt poénos legalább a darabolásból ne csináltak volna viccet.Meg a szereplők,ááááá,na ők igen érdekesre sikerültek.Az idősebbik srácnak különleges hipnotikus ereje van,öccse pedig 'profi' bokszoló.Az őket üldöző rendőrcsávó pedig hihetetlen udvarlási képességgel rendelkezik...Beszarás..
Ha másért nem is,a szereplők alakítása miatt mindenképpen érdemes megnézni legalább egyszer a filmet.Ha hasonlítanom kellene valamihez,akkor a Haláli hullák hajnala ugrana be először,abban csináltak poént a darabolásból és belezésből.
Legjobb jelenet: a végefelé a zombulás elég véres és brutális lett..
Letöltés:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése