A gyermek szeme (2010)


Néhány fiatal egy Bangkok-i hotelban reked, ám ekkor még nem is sejtik, hogy olyan természetfeletti jelenségek sorozatának lesznek itt szemtanúi, amelyek örökre nyomot hagynak életükben.


Újabb ázsiai szellemes horror,remek sztorival és olykor CGI által gyártott elképesztő jelenetekkel.
A gyermek szeme egy izgalmas,ízig-vérig ázsiai horror,hirtelen képi és hanghatásokkal,drámával és majdnem happy end-el.Egy-két résznél biztos,hogy ugrani fog az ember,mert tényleg nem igazán lehet rá számítani,hogy mi is fog történni.Sok izgalmas,feszültség fokozó részre is lehet számítani,amiknek már tényleg nagyon várja az ember a kibontakozását.A történet is nagyon jó,végig próbáltam rájönni,hogy kinek pontosan mi a szerepe,mi  fog történni vagy hogy mi lesz a végkifejlet,de egy-két apró dolgon kívül semmi sem jött be.Ráadásul még azt sem tudtam,hogy  most ki is az élő és ki a holt.A végén is mikor már azt hittem,hogy itt már semmi rossz sem történhet,megint csalódnom kellett,mivel a film eleje utalást tesz egy bizonyos dologra,amire a végén vissza is térünk.
Néhány dologra nem igazán találtam magyarázatot a filmben,menet közben persze kicsit tisztult a kép,de még így is vannak dolgok,amiket nem fogtam fel,de talán majd második nekifutásra.
Erősen ajánlott film,főleg a műfaj kedvelőinek,de nyugodtan próbálkozzon vele bárki.Az Insidious után a második helyen áll nálam.

Letöltés:
http://www.fileserve.com/file/2aaSk7f/Childs.Eye.2010.DVDRip.XviD-GiNJi.avi

Felirat:
http://www.opensubtitles.org/hu/subtitles/4066276/child-s-eye-hu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése