Ragadozók (2010)


Egy elit harcosokból álló csapat, élükön egy zsoldossal (Adrien Brody) különös bevetésre indul. Nem ismerik egymást, és nem tudják, hogyan kerültek egy idegen bolygóra, méghozzá szabad prédaként. Egy orvos kivételével az alakulat tagjai mind hidegvérű gyilkosok: van köztük kommandós, bérgyilkos, elítélt, Yakuza-tag. Ők a legjobban kiképzett, legveszélyesebb ’ragadozók’ a Földön, akikre most a Ragadozók egy rendkívül kegyetlen új faja vadászik. Céljuk, hogy végleg kiirtsák a bolygójukra tévedt idegeneket. Felkészülési idő nincs. Kezdődik a hajtóvadászat.


Nem volt még szerencsém eddig Antal Nimród egy filmjéhez sem,szóval nekem ez ad támpontot,egyenlőre...

Igazából nem volt rossz film ez,de én kicsit többet vártam,ennél sokkal jobban be volt harangozva,nagyobb látványelemeknek jobban örültem volna.

A színészek jól alakítottak,külön dicséret érdemli Brody maffiózós hangját,nagyon ott volt:)  (feliratosan láttam,a magyar szinkron nem tudom hogy sikerült).A többiek igazából csak árnyékai voltak főhősünknek,de ezt a szerepet legalább tényleg jól játszották:D Kedvencem a yakuza csávó,aki az egész filmben jó,ha 2 mondatot kinyög...

Ami még nagyon tetszett a filmben,az a helyszín volt,maga az erdőség,azt nagyon eltalálták,plusz a ragadozók kutyái sem lettek rosszak,kár,hogy 5 perc amit lehet látni belőlük....

Szerintem a Schwarzenegger-es Predator sokkal jobb ennél,ettől függetlenül Ragadozó fanoknak kötelező darab.

Legjobb jelenet:  a predator és a yakuza küzdelme egész jó lett.Meg tetszett mikor mutatták,hogy a bolygó felett milyen az ég.

Letöltés:
1CD: http://duckload.com/divx/E3D6C8AAF5AD9508.html
2CD: http://duckload.com/divx/979C1CC926049963.html


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése